Retour beleid

Als je niet tevreden bent met je aankoop, zijn wij hier om je te helpen!

We willen dat je volledig tevreden bent over elke aankoop bij Fleur en Fleur en streven ernaar om je ten allen tijde uitstekende kwaliteit, waar voor je geld en een prima service aan te bieden.

Indien je een artikel wenst terug te sturen, dien je deze 3 stappen te doorlopen:

1. Stuur een mailtje naar info@fleurenfleur.com met vermelding 'naam artikel' en reden van terugsturen. Indien je jouw geld terug wenst, vergeet je rekeningnummer niet te vermelden in jouw retourmail.

2. Maak je pakketje klaar. Je kan dezelfde verzenddoos gebruiken of een andere verpakking. Je dient het binnen de 14 kalenderdagen naar ons terug te sturen, samen met de ongebruikte producten en het bijhorende etiket. 

3. Verzend je pakketje op je eigen kosten terug naar volgend adres:

Fleur en Fleur

Stommehoevenstraat 7

2160 Wommelgem

België

De verzendkosten van de retour worden uitsluitend door Fleur en Fleur vergoed indien je een foutief artikel ontving of het product beschadigd toekwam. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor de consument.

Terugbetaling

Wanneer we de artikelen hebben ontvangen en hebben geïdentificeerd, ruilen we het artikel (de artikelen) of betalen we de kostprijs terug. Alle goederen moeten in nieuwe en ongebruikte staat worden geretourneerd. Indien je jouw geld terug wenst, vergeet je rekeningnummer niet te vermelden in jouw retourmail.

Je kan soldenartikelen die aangekocht werden niet retourneren. 

 Als er andere vragen of opmerkingen zijn betreffende bovenstaande regels, neem dan contact met ons op via info@fleurenfleur.com en dan koppelen we zo snel mogelijk terug!